Givers

jongens en meisjes van 14 tot 17 jaar

De leiding:

Helloo allemaal
Ik ben Louisa Echatti en wordt op 20 december 20 jaar oud, dit is ondertussen mijn 3de jaar als leiding. Na een jaartje kapoenen en kabouters ben ik hopelijk klaar voor de giverssss. Voor de geïnteresseerden, ik studeer bestuurskunde en publiek management en start nu aan mijn derde bachelor. Naast mijn drukke scouts agenda vind ik het ook zeer leuk om iets te gaan drinken op café met mijn vrienden offf sushi te gaan eten in de YammiYammi xp
De oplettende giver weet misschien dat ik dit jaar mee was op groot kamp als fourage, zo ken ik al enkele gezichten. Voor de rest ken ik jullie niet echt en jullie mij natuurlijk ook niet maaar ik kijk er enorm naar uit om jullie allemaal te leren kennen en er een fantastisch scoutsjaar van te maken ;)) Hopelijk hebben jullie er evenveel zin in !
Stevige Linker
Solarisrode Saillante Foudia

Juwwwwwww
Mijn naam is Emma op 9 mei word ik 22 jaar dus noteer dit maar alvast. Ondertussen is dit mijn 16 jaar dat ik in de scouts vertoef, waaronder 4 jaar in de leiding. De helft van deze tak zal mij hopelijk nog kennen van enkele jaren terug in de jonggidsen. Doorheen de week kan jij mij terugvinden in Geel waar ik de komende jaren hopelijk mijn tweede bachelor orthopedie zal halen. Eentje was niet genoeg voor mij. Verder heb ik een niet zo speciaal leven, af en toe eens op cafe met de vrienden, een hapje en drankje doen is altijd gezellig. Ik kijk er al naar uit om jullie allemaal te leren kennen en er een top scoutsjaar van de te maken!!!!
Stevige Linker
Jaspisrood Hartstochtelijk Stokstaartje

Jow iedereen,
Ik ben Maxim Gregoir en dit is mijn vijfde jaar als leiding. De meeste givers kennen mij hopelijk nog maar voor de rest een korte voorstelling.
Ik ben 21 jaar oud en dit is mijn 17e jaar in de scouts. Hiervoor heb ik twee jaar jongverkenners, een jaar givers en een jaar jin gegeven
Buiten de scouts speel ik minivoetbal, loop ik soms, studeer ik soms en ga ik soms eens iets gaan drinken. Ik studeer bedrijfsmanagement, dus als je vragen hebt over boekhouden kan je ze stellen aan mij ( ook al weet ik er waarschijnlijk niks van).
Ik hoop dat jullie het er al naar uitkijken, want ik zie het al zeker zitten.
Stevige linker,
Zarnestibruine Onstuimige Bosmus

Hey Hey,
Mijn naam is Ninke, ook wel koraalvlindergele jofele katoenstaart. Ik begin aan mijn derde jaar als leiding en mijn 15e als lid van scouts Evergem. De meesten kennen mij natuurlijk al (hoop ik toch), aangezien ik vorig jaar ook giverleiding was. Voor de nieuwelingen hier nog een korte samenvatting. Grootste deel van mijn tijd ben ik een saaie student ;), ik start namelijk binnenkort mijn derde bachelor biochemie en biotechnologie.
Daarnaast besteed ik mijn tijd met scouts (uiteraard), af en toe eens sportief zijn, reisjes en op stap gaan met vrienden.
Momenteel ben ik volop bezig om samen met andere leiding boobeats te organiseren, komen is dus de boodschap! :)))
Zo nu kennen jullie mij al een beetje, nu is het tijd om jullie nog beter te leren kennen!
Groetjes!

Dag dag
Mijn naam is Clara ook wel bekend als Cascadăblauwe vastberaden hathi. Ik zit al 17 jaar in de scouts, maar dit is mijn vijfde jaar als leiding. Sommigen onder jullie kennen mij misschien nog van bij de jongverkenners of als fourage van vorig jaar. Naast scouts studeer ik ook nog een beetje communicatie en hopelijk studeer ik ook af dit jaar… Naast studeren ga ik al graag eens naar een concert of festival.Ik speel zelf ook al graag eens een streepje muziek samen met wat vrienden. Verder kan je me ook af en toe eens op café vinden met vrienden.
Zo nu weten jullie ook al een beetje wie ik ben…
Groetjes
Clara

Contact:
givers@scoutsevergem.be

Medische steekkaart:
Je kan je medische steekkaart online invullen via volgende link.
(https://groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be/groepsadmin/)

De volgende link geeft je een stappenplan hoe je dit precies moet doen.
(https://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/files/paginas/2015.09.21_handlei... )