Jongverkenners

jongens van 11 tot 14 jaar

De leiding:

Hallokes,
Mijn naam is Xander, ik ben 19 jaar en ga nu naar mijn negende jaar scouts. Dit jaar is mijn eerste jaar als leiding, maar de meesten kunnen mij wel herkennen van op kamp vorig jaar, waar ik mee ben gegaan als fourage. Naast de scouts studeer ik burgerlijk ingenieur aan de UGent en speel ik ook nog handbal bij HBC Evergem. Hierdoor was het ook wat moeilijk om vorig jaar ook nog leiding te geven, maar dit jaar wil ik er toch helemaal voor gaan! We gaan er een super leuk jaar van maken, ik heb er alvast heel veel zin in ;)
Een stevige linker, svítáníblauwe beraden perdix

Jowww
Mijn naam is César en ik ben 17 jaar oud. Dit jaar begin ik aan mijn zevende jaar scouts en mijn eerste jaar als leiding .Naast de scouts speel ik ook nog basket waar ik aan mijn 13de seizoen ga beginnen. Verder ga ik dit jaar ook beginnen aan de opleiding handelsingenieur aan de Ugent.
Ik denk dat we er dit jaar een fantastisch jaar van gaan maken en ik heb er alvast heeeeel veel zin in!
Stevige linker, Ferugorode genoeglijkeonager

Jow de mannen,
Ik heet Arthur, ik ben nog heel even 17 jaar oud en dit jaar geef ik voor het eerst leiding. Sommigen onder jullie zullen mij al eens gezien hebben op de scouts. Ik start dit jaar namelijk mijn dertiende jaar. Naast de scouts start ik zoals de 2e jaars ook op een nieuwe school en speel ik in mijn vrije tijd handbal in Evergem. Ik kijk er naar uit om er samen met jullie een avontuurlijk jaar van te maken.
Lazulitblauwe doortastende golden retriever

Dag allerliefste jongverkenners,
Ik stel me graag voor als enige meisje van de bende.
Mijn naam is Floor en sommigen onder jullie kunnen mij al kennen door te fourieren op groot kamp. Ik ga naar mijn 5de jaar leiding en 17e jaar in de scouts. Nog een lange weg te gaan voor jullie :). Verder studeer ik culturele agogiek in Brussel, waar ik normaal dit jaar afstudeer. In de week zit ik op kot in Gent, maar ik kom heel graag terug in het weekend om er een top-zondag met jullie van te maken!! Naast de scouts ga ik al eens graag iets drinken met vrienden en probeer ik een beetje sportief te blijven. Voila nu weten jullie al iets meer van mij, maar ik ben ervan overtuigd dat we elkaar nog veeeel beter zullen leren kennen!
Ik heb er alvast superveel zin in!!!!!!
Lilioageel guitig winterkoninkje

Jowwwww,
De meeste van jullie kennen mij al van bij de welpen 4 jaar geleden maar omdat dit al zolang geleden is zal ik mij snel nog even voorstellen. Mijn naam is Finn, ik ben 21 jaar ouden dit is mijn 17de jaar dat ik in de scouts zit dus ik zal mijn passie en ervaring met zeer veel liefde delen. ;)
Naast de scouts studeer ik ook nog, ik zit namelijk in mijn 3de jaar houttechnologie op HoGent. In mijn vrije tijd speel ik minivoetbal met nog wat andere leiding en ga ik graag eens weg met vrienden.
We gaan er samen een top jaar van maken en ik hoop dat jullie er ook zoveel zin in hebben als mij!
mara-Neagragroeneonbezonnen Coati

Contact:
jongverkenners@scoutsevergem.be

Medische steekkaart:
Je kan je medische steekkaart online invullen via volgende link.
(https://groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be/groepsadmin/)

De volgende link geeft je een stappenplan hoe je dit precies moet doen.
(https://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/files/paginas/2015.09.21_handlei... )