Kabouters

meisjes van 8 tot 11 jaar

De leiding:

Dag allerliefste kabouters,
De meeste van jullie kennen me waarschijnlijk al want dit is mijn derde jaar als kabouterleiding :o. Ik ben super blij dat ik dit jaar weer leiding mag geven aan jullie want de kabouters is gewoon de leukste tak OOIT! Maar degenen die me nog niet kennen stel ik me graag nog even voor. Mijn naam is Griet en dit is mijn 15de in scouts en 3de jaar als leiding. Ik begin dit jaar aan mijn derde jaar interieurvormgeving aan het KASK. Ik hou er dus echt van om creatief bezig te zijn. Ik hou er van om te zingen en dansen en dat zullen sommigen van jullie wel al gemerkt hebben. Ik kijk heel hard uit naar dit jaar en hoop dat het weer even leuk wordt als voorgaande jaren.
xxx Griet
Autumnakleurige Olijke Stekelstaarteekhoorn

Dag kaboutertjes,
mijn naam is Febe en dit is mijn 3de jaar als leiding en 9de jaar in de scouts. Hiervoor heb ik 2 jaar leiding gegeven aan de jonggidsen, en ik ben enorm blij dat ik dit jaar jullie leiding mag zijn! :))
Buiten de scouts heb ik ook een ander leven, ik studeer namelijk psychologie en ik zit ook op kot in Gent. Naast leidinggeven zijn mijn hobby's dansen, zingen en schilderen/tekenen! Creatief zijn is dus zeker mijn ding en dat zal van pas komen tijdens de vergaderingen hihi!
Ik hou ook enorm hard van reizen en van op ontdekking gaan en van de natuur en alle beestjes daarin! Ik kijk er heel hard naar uit om jullie te leren kennen en om te ravotten samen!
xoxo Febe
Aegeriabruine Fidele Kariboe

Dag liefste schatten,
mijn naam is Melissa. Dit is mijn derde jaar leiding, maar het eerste jaar dat ik een kleine tak geef. Persoonlijk vind ik het heel spannend, aangezien dat totaal iets anders is dan de onstuimige en (soms) brutalere grote takken, maar dat zorgt er juist maar voor dat ik er nog meer zin in heb!
Jullie herkennen mij misschien wel nog van afgelopen klein kamp, waar ik jullie eten heb verzorgd, en als je niet meer weet wie ik ben: we hebben nog een héél jaar om elkaar te leren kennen ;) !
Buiten de scouts heb ik niet veel andere hobby's. Ik hou van creatief bezig zijn en hoop jullie dit jaar dus ook creatief bezig te kunnen houden. Verder gaat mijn tijd naar studeren en werken. Ik volg Biomedische Laboratoriumtechnologie in Gent en zit nu in wat hopelijk mijn laatste jaar mag zijn.
Verder heb ik nog een klein schattig hondje thuis genaamd Ziva, die mij na elke vergadering kwispelend opwacht.
Als jullie nog vragen hebben, zullen deze doorheen het jaar zeker wel duidelijk worden.
Ik kan niet wachten om jullie te leren kennen!
Dikke kus,
Melissa
Bromeliarode Dartele Wasbeer

Dag liefste kabouters,
Ik ben Eline en samen met Griet, Febe en Melissa zijn wij jullie nieuwe kabouterleiding. Hier vertel ik jullie alvast iets meer over mezelf. Dit is ondertussen het vijfde jaar dat ik leiding geef. Hiervoor heb ik al leiding gegeven aan de kapoenen, de kabouters en de jonggidsen. Ik denk dat ik aan sommigen van jullie al eens leiding heb gegeven bij de kapoenen en de kabouters.
Naast de scouts heb ik ook nog een paar andere hobby’s. Ik speel sopraan saxofoon in de fanfare van Wippelgem en ik ga af en toe ook graag eens gaan zwemmen. Ik vind het ook de max om creatief bezig te zijn en als ik ergens tijd over heb, lees ik al eens graag een boek.
Ik ga ook nog naar school en daar studeer ik momenteel sociologie.
Voila, dat was dan de korte voorstelling, ik kijk er naar uit om jullie op de scouts nog beter te leren kennen!
We gaan er samen een spetterend scoutsjaar van maken!
Groetjes,
Eline
Liatrisblauwe Zelfstandige Tureluur

Contact:
kabouters@scoutsevergem.be

Medische steekkaart:
Je kan je medische steekkaart online invullen via volgende link.
(https://groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be/groepsadmin/)

De volgende link geeft je een stappenplan hoe je dit precies moet doen.
(https://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/files/paginas/2015.09.21_handlei... )