Welpen

jongens van 8 tot 11 jaar

De leiding:

Hallokesss
Mijn naam is Rikki Tikki Tavi. Ik ben 20 jaar oud en dit is mijn 3e jaar als leiding.
Ik zit op dit moment in mijn tweede jaar communicatiemanagement. Ik kijk er enorm naar uit om aan jullie leiding te geven en jullie te leren kennen. Buiten de scouts heb ik geen andere hobby's, maar ik hou er wel van om eens gek te doen en te ravotten.
Marelica-oranje Gulhartige argali
(Geike)

Jowww
Oe hier. Ik ben nu nog 17 jaar en dit is mijn eerste jaar als leiding. Naast scouts zit ik in mijn eerste jaar autotechnologie en ben ik druk bezig met turnen, zowel als gymnast als trainer. Hier ga ik het bij laten, jullie leren mij wel beter kennen doorheen het jaar. Ik kijk alvast enorm uit naar het komende jaar waar we de leukste, gekste, zotste, coolste,... activiteiten gaan doen.
Coleus groene Vermetele Wasbeer
(Jonas)

Dag lieve welpjes
Ik ben Chil en dit is mijn eerste jaar als leiding. Naast de scouts hou ik mij vooral bezig met hockey, piano en af en toe eens studeren. Op de hockey heb ik er al enkele jaren opzitten als trainer dus het leidinggeven is mij niet vreemd.
Ik kijk ernaar uit om jullie allemaal te leren kennen en laten we er een fantastisch jaar van maken!
Mare rubrum blauwe Gedreven Arend
(Tomas)

Joww dag welpen
Ik ben Akela en dit is mijn eerste jaar als leiding. Buiten de scouts hou ik mij vooral bezig met handbal en sportief bezig zijn.
Ik start dit jaar mijn eerste jaar professionele bachelor chemie. Ik heb er enorm veel zin in om het komende scoutsjaar leiding te geven aan jullie!
Chrysis ignitaroze Trouwe Fura
(Tuur)

Hoihoiiiiii lieve welpjes
Raksha is backkkk, ik kon jullie stiekem niet missen en ga dus nog een jaartje welpen geven! De tweede- en derdejaars kennen mij dus al als Raksha of Ratje ;) Al mijn vijfde jaar leiding (na al 3 jaar jongverkenners en welpen te geven, weet ik perfect wat jullie leuk vinden om te doen dus het belooft TOP te worden!) In de week ben ik iets serieuzer en kan je mij vinden in de apotheek, ik doe hier mijn stage (laatste jaartje studeren, spannend) Voor al jullie pijntjes en miserie dus welkom bij mij! Maaaar geen paniek, ik ben nog lang niet ‘echt’ volwassen en laat het kind in mij nog naar buiten elke zondagnamiddag ;) Hopelijk samen met jullie!
Steagele sprankelende spreeuw
(aka Zoë aka Raksha aka Ratje)

Contact:
welpen@scoutsevergem.be

Medische steekkaart:
Je kan je medische steekkaart online invullen via volgende link.
(https://groepsadmin.scoutsengidsenvlaanderen.be/groepsadmin/)

De volgende link geeft je een stappenplan hoe je dit precies moet doen.
(https://www.scoutsengidsenvlaanderen.be/files/paginas/2015.09.21_handlei... )